לדעתכם האם קו אוטובוס שמספרו 666 יהיה מאושר בישראל?

oshri1987sg

Active member
בשנות החמישים היו
601 תל אביב-נתניה דרך:כביש החוף 602 נפתח ב1962 או 1964
617 תל אביב-בני ציון
621 תל אביב-תל מונד 644 תל אביב-תל מונד
625 תל אביב-כפר נטר
626 תל אביב-אבן יהודה 646 נתניה-אבן יהודה
627 תל אביב-קדימה 647 נתניה -קדימה
628 תל אביב-הדסים 648 נתניה-הדסים
631 תל אביב-פרדסיה 635 נתניה-פרדסיה
641 651 תל אביב-פתח תקוה-נתניה
655 נתניה-חניאל
656 נתניה-עולש
658 נתניה-גאולים
666 נתניה-טייבה
667 נתניה-יד חנה
681 תל אביב-כפר ויתקין
685 נתניה-בית יצחק-כפר חיים 687 המשיך גם לכפר ויתקין
689 נתניה-כפר ויתקין
691 תל אביב-פתח תקוה-גן יאשיהו 695 נתניה-גן יאשיהו
701 תל אביב-כביש החוף-נתניה-חדרה קו 702 נפתח בשנת 1962 או 1964
705 חדרה-נתניה
711 תל אביב-פתח תקוה-רמתיים-חדרה
715 חדרה-גן יאשיהו
719 חדרה-כפר ויתקין
 

konforty25

Active member
בדקתי ומצאתי שאכן בשנת 1954 היה קו 666 מנתניה לטייבה
ואפילו היה קיים קו 888 מתל אביב לנהלל
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20240510_161943_Chrome.jpg
    Screenshot_20240510_161943_Chrome.jpg
    KB 460.4 · צפיות: 8
  • Screenshot_20240510_162120_Chrome.jpg
    Screenshot_20240510_162120_Chrome.jpg
    KB 606.7 · צפיות: 8

Ccyclist

Well-known member
למה היום אין קווים כאלה? ביקוש? רכבת ישראל?

יתכן שזה קשור לשלב התחנה המרכזית ה"חדשה" בתל אביב. הקונספט שלה היה שמכל ישוב בסדר הגודל המתאים יהיה קו לתחנה המרכזית ושם יחליפו. זה אומר שבמקום להריץ קווים מחולון ורחובות עד חיפה ההחלפה לקוומ ה 9xx היתה בתחנה המרכזית.

הרכבת צימצמה את קווי ה 9xx בשלב מאוחר יותר, להבנתי יש אוטובוסים אזוריים מחולון ורחובות לאזור תחנת ההגנה וקווי רכבת לאיילון.
 
למעלה